Login · Register
24/02/2018
Login | Register
Username

Password



Not a member yet?
Click here to register.

Forgotten your password?
Request a new one here.


SiteLock


Support

Shoutbox
You must login to post a message.

11-02-2018 05:36
Nope I haven't heard from smokin22s, Durod, Bobster and the others in a few years now. We're long over do. I've spoke to Bobster (briefly) think it was a year agao but that's about it.

10-02-2018 19:59
Smokin22s ever come back around to race?

10-02-2018 17:06
Nice to drive with everyone again - long time since I was on-line - missed you leave the game Ralph - bye Smile

09-02-2018 03:02
LoL Sleeper - Can we ask what game - hehe

08-02-2018 11:55
you know, when you play a game that makes you so angry within the first 3 minutes of playing, its time to move on Smile

04-02-2018 19:45
lol - almost up to level 15. Killed my Sunday with FH3

04-02-2018 19:45
I've got a standing desk, so a standing wheel setup sounds cool too. Do you somehow use pedals with that?

04-02-2018 19:43
Funny you should say that, i've been eyeballing a corner of the room with a guitar cab in it i never use. Cab could go in the crawlspace and maybe i could build something there.

04-02-2018 17:42
i honestly wouldnt mind building a more car like arrangement but i do other stuff than just race and this room isnt big enuf for a full seat rig and this big ass electric recliner lol

04-02-2018 17:11
i love my wheel stand pro, i dont think i could go back to sitting at a desk or something and playing on pc, love my recliner, wheelstand pro. and 60inch tv lol


View Thread
 Print Thread
Map
Ralph68
Good video dog shows the map nicely. EA has always made good games imo they just need to get onboard with the whole open roam thing, they are starting to show interest we just need to see how they progress.

NEED FOR SPEED PAYBACK OFFICIAL MAP REVEAL PLUS 68 CARS AND MORE
www.10secrides.com/downloads/Smileys/peace.gif

www.speedtest.net/result/6111873329.png
 
http://10secrides.com
lcd-dog
yeah, this beeing the first 1 with actaul freeroam, the size of the map
and some very nice car's go nicely with the graphic detail they always have.
In my opinion even nfs rivals looks extremely good for the period it came out in.
It just blew goats that it's a racing game without bloody wheel support, EPIC FAIL!!!

It's also good that the cop's will give you a hard time unlike all previous titles
from the nfs series, were you had to wait for the poor cop's to catch up lmao.

Also nice that they will not show up when you free roam or explore the map.
Thought that was a very smart decision, knowing EA the crates witch you need
to activate for a police chase to happen will not be simular to those in the crew
but are a stop and hit enter kinda deal, so you can just blaze right thru them if the are in the middle of the road. (witch i highly doubt that they will be)
I'm pretty sure the crates will be in parking places and such and not scattered
around the map in the middle of the road. (noobs at ubisoft im pointing at you)

Well, 5 weeks before kickoff... Grin WOOHOOOO!!
Edited by lcd-dog on 04-10-2017 02:12
www.speedtest.net/result/6369027021.png
 
Jump to Forum:
Online Status
Statistics
· New Members:
Today: 0 » Last 7 Days: 0 » Last 30 Days: 0
· In total there are 1 users online :: 0 member and 1 guest
· Most users ever online was 290 on 27-03-2016 16:16
· Welcome to our newest member, Sub :: Total Members: 295
· Total members who have visited today: 0